Tv serien LOST

322 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg bare greier ikke å se denne serien fort nok!

sukk.

dette er den mest spennende og fantastiske serie som noen gang er laget / lages!

Jeg vet chanal + er noen episoder forran. Men jeg har ikke sett de mellom tvn og c+! Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i LOST episoder? PM om ikke dere vil poste her...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

SPOILER ADVARSEL FOR DE SOM IKKE HAR FULGT MED PÅ LOST PÅ TVNORGE!!

IKKE LES HVIS DU IKKE HAR FULGT MED PÅ SERIEN PÅ TVNORGE!!

Lost er enormt bra! Kveldens episode (23.03.2005) ga jo noen ledetråder da. Hun Danielle som Sayid traff snakket vagt om en sykdom, eller noe som forandret de andre hun var med. Hun sa også at det ikke finnes noe sånt som monstre, og hun har vært på øyen i 16år. Dette må jo bety at det er noe annet, muligens virus som gjør øyen til det den er?

En annen ting var jo at hun snakket om "de" som voktet stedet hvor nødsignalet hennes ble sendt fra! Dette må jo bety at det finnes ett eller annet på selve øyen. Men hva?

Hva med å gjøre dette til den offisielle LOST tråden? Regner med det er en del her inne som fulger med på serien?

Andre tanker og meninger om LOST er meget velkommen! Men vennligst bruk SPOILER hvis dere avslører noe som har skjedd på de episodene som ikke er sendt på TVNorge enda

:thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

SPOILER!

Jeg tittet såvidt på en episode på c+, og der var hele jengen en eller annen plass der de sloss mot noen tror jeg. Jeg så bare kort, fordi jeg ikke visste at det var lost, da jeg switchet, og fordi jeg ikke vil vite så mye om hva som foregår i fremtiden før jeg har sett alle episoder imellom. Men iallefall, det bildet som møtte meg, var forbrendte kroppsdeler, mens gruppen smøg seg framover...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Forummoderasjon: Da ble det fort få poster igjen gitt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva lang er lost? Er det en serie med ca 50 episoder eller kommer den til bli noe evigvarende som såpeopraer?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Forummoderasjon: Da ble det fort få poster igjen gitt

hva?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

22 episoder. Episode 19 kommer ut 30. mars. Kan lastes ned via Bittorrent, men trackerene faar dere finne selv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kjære innkonsekvente moderator!

Kan du fortelle hva som er forskjellen på å ikke kunne nevne et p2p framfor et annet i denne tråden?

Du slettet posten der DC++ ble nevnt,men ikke den posten der Bittorrent ble nevnt som Minno skrev?Hva er meningen og hvorfor denne innkonsekvente modereringen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Som jeg vet så skal lost komme i flere SESONGER faktisk.

Ikke bare denne sesongens 22 episoder.

Neste episode 19 Deus Ex Machina (eller noe sånn) kommer neste onsdag på ABC og bør være tilgjenlig på de flotteste torrent sites'ene i løpet av torsdagen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Episode 19 kommer 13april. Og det blir hvertfall en sesong 2 av lost

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ifoelge TV Tome kommer episode 19 ut 30. mars.

http://www.tvtome.com/Lost/eplist.html

Hvor leste du at den skulle komme ut 13. april?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Et hjertelig velkomment avbrekk fra alle de ørten tusen reality-seriene. Endelig en serie med sammenhengende handling i som ikke taper seg i spenning. De har gjort godt :D Har sett alle de 18 episodene to ganger. Var ikke kjedeligere andre gangen, men la bare merke til flere detaljer som bare gjorde det hele enda bedre. Anbefales å se de mer enn èn gang ;)

Kveldens tips: samle sammen en gjeng og ha Lost-maraton ut natten.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Steffen...

Knabbet du min idè her eller?

Så alle 18 episodene (kommende episode på Tv er nr 10 forresten) natt til torsdag :)

Det er flere som kommer. Ep. 18 gir meg bare mer lyst til å se videre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

min mor er blit lost frelst. ;) Men desverre skjønner hun ikke ett kvekk engelsk. Jeg har lastet ned episodene, men de er jo ikke tekstet, så jeg må sitte å forklare... Nå når jeg reiser tilbake dit jeg bor etter påska blir hun jo ikke å skjønne noenting! Så... Er det noen som vet om de Norske episodene -opptak er tilgjengelig noenplass? De er jo tekstet de...

En annen ting... De fleste som ligger på nett har "previous in lost" and "next wednesday" i begynnelse og slutt... Kan jeg fjerne dette på noen enkel måte, eller har jeg rett og slett lastet ned feil versjon? Er det noen ferdig redigerte der ute?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Helt klart genial serie :dribble:

Har sett de 18 første episodene på to uker, og er dritsur :angry: for at jeg må vente på neste :cry:

*SKULLE HA VENTET TIL ALLE VAR TILGJENGELIG FØR JEG BEGYNTE* :wall:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skulle ventet til alle var tilgjengelige jeg også, og til carciller, jeg liker å se previus, da får jeg med meg det som har skjedd en gang til, har enda ikke sett noen episoder der det er redigert bort. Du kunne bare starte serien 10sek senere da, så slipper du det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

det var mye for å få episodene inn 2 episoder på en 74 min plate jeg ville ta bort prev og next episode...

har et tonn av dem her, men ingen 80 min...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hei:)

TVNorge hos meg virker ikke for øyeblikket :angry: hvor kan man laste ned lost? det gjør ikke noe om det ikke er tekstet på norsk.. hadde vært til veldig hjelp hvis noen kunne kunne hjelpe meg ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

registrer deg, så kan jeg sende deg en PM, det er ikke lov til å linke til torrent sider her.

og til carciller, brenn en DVD i stedet! :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

SPOILER

Jeg elsker lost :) Har valgt å følge denne serien på TVN, så onsdag er fast TV-kveld. Gleder meg som en liten unge :D

synes seriens kompleksitet er enestående, den tar hele tiden uventede vendinger og personene blir mer nyanserte.

Har lest at en av hovedpersonene kommer til å dø mot slutten av sesong 1. Synes det er litt synd at en av seriens hovedpersoner skal forsvinne. Såvidt jeg har forstått er det Sawyer det dreier seg om.

Regner med at det kommer til å bli mer enn en sesong, seertallene har jo vært høye i USA også og kapitalistiske krefter har vel sitt å si.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

registrer deg, så kan jeg sende deg en PM, det er ikke lov til å linke til torrent sider her.

og til carciller, brenn en DVD i stedet! :thumbup:

:P

det er jo nevnt lengre opp programvare som kan brukes...

Brenne en dvd istedet?

Joda, det hadde vært greit det, men da må jeg kjøpe meg en dvd brenner først... Det gidder jeg ikke bare for å brenne lost, og jeg skal snart bytte maskin. Har bærbar idag, og skal ha en bærbar neste gang. Så det er litt kjipt slik.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jeg så dagens tvn-episode (30 mars) igår, og jeg må si: denne episoden likte jeg dårlig!

Handler LOST om spiritisme og demonisme?

Jeg liker ikke dette.... :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jeg så dagens tvn-episode (30 mars) igår, og jeg må si: denne episoden likte jeg dårlig!

Handler LOST om spiritisme og demonisme?

Jeg liker ikke dette.... :(

Bruk SPOILER!!!!

Ikke røp mer nå! Jeg følger kun med på TVNorge og har ikke sett noen av de nye episodene så ikke avslør mer her!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bruk SPOILER!!!!

Ikke røp mer nå! Jeg følger kun med på TVNorge og har ikke sett noen av de nye episodene så ikke avslør mer her!!

Det er jo HELT opp til deg om du vil klikke på denne linken, og om du vil lese det som står... Jeg avslørte jo ikke særlig mye av handlingen i episoden akkurat...!

Ærlig talt. Kjefter du på programbladet fordi de skriver filmomtale også?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er jo HELT opp til deg om du vil klikke på denne linken, og om du vil lese det som står... Jeg avslørte jo ikke særlig mye av handlingen i episoden akkurat...!

Ærlig talt. Kjefter du på programbladet fordi de skriver filmomtale også?

Vel jeg skrev jo:

Andre tanker og meninger om LOST er meget velkommen! Men vennligst bruk SPOILER hvis dere avslører noe som har skjedd på de episodene som ikke er sendt på TVNorge enda

helt i begynnelsen av emnet for at ikke noe skulle avsløres! Er det virkelig så tungvint for deg og skrive SPOILER øverst hvis du har tenkt å snakke om noe som har skjedd i de epsiodene som ikke er sendt på TVNorge enda?

Du burde respektere at andre, f.eks meg ikke vil vite noe som helst om de neste Lost episodene før de kommer på skjermen! Jeg leser ingenting om dem før de sendes heller!

Det kan ikke være så vanskelig og fatte kan det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive