[LØST] Billig billig Atter en konge!

14 innlegg i emnet

Skrevet

Leste en tråd på hw om at CDON.no selger Ringenes Herre - Atter en konge for 39kr. Først trodde jeg det var tull helt til jeg bestillte en selv.

Totalprisen kom på 68kr! :D

Søk på "Atter en konge" på cdon.no og bestill før de retter skrivefeilen. Tviler på at de egentlig selger den for 39kr. Skal sikkert være 399 eller noe

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Virker for utrolig til å være sant ja, men jeg har jo bestilt nå så. Har tatt screenshots av ordrebekreftelsen og prisen i tilfelle det blir bråk. Nølte litt med å bruke VISA til betalingen. Men det får gå som det går nå :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

takker

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Virker for utrolig til å være sant ja, men jeg har jo bestilt nå så. Har tatt screenshots av ordrebekreftelsen og prisen i tilfelle det blir bråk. Nølte litt med å bruke VISA til betalingen. Men det får gå som det går nå :)

Hehe du og ja :)

Edit: Mente det med screenshot :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe du og ja :)

Edit: Mente det med screenshot :)

hva med å låne DVDen på bilbioteket og *kremt* ((kopiere den))? koster ikke noe i det hele tatt! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hva med å låne DVDen på bilbioteket og *kremt* ((kopiere den))? koster ikke noe i det hele tatt! ;)

Hehe. Er bedre å betale 68kr for full pakke med cover og alt da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bestilte jeg og, har fått ordrebekreftelse fra cdon også på at atter en konge ext. ed. er min for 68 kr inkl. frakt :-D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jepp..her får du 2disc versjonen..altså standard...som egentlig koster 139 kroner.Extended version må man ut med mer på.HVa er vitsen å betale 68 kroner med frakt for en versjon man bare kjøper og ender til slutt med å kjøpe extended versjonen..eller collectors version..eller..eller..eller...nei,legger heller til mer og kjøper extended versjonen..

p.s

bildet som er vist på denne 39 kroners utgaven er fra collectors edition,den orginale har ikke "skinn" omslag..men kun vanlig dvd...om to-tre år ligger nok prisen rundt 69 kroner....

hurra billig billig!

Feil hos cdon.com garantert..men de taper nok ikke mye her..siden den allerede er utsolgt på lager.max har de tapt kanskje 1500 kroner

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Meld ifra vist dere får den tilsendt. For denne prisen. <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Gjest, jeg vet ikke om du la merke til det, men det er Extended Version som står til 39 kroner.

2-disc-versjonen koster 129,-.

Forskjellen på Extended version og Collector's version er vel bare at man får med en lekefigur enten av gollum eller noe annet. Og nei, jeg hadde ikke kommet til å kjøpe noen annen versjon dyrere enn 39,-. Så viktig er det ikke for meg. Men for prisen av en litt dyrere hverdagsmiddag takker jeg gjerne ja til extended version. Den er nå forresten utsolgt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ja, den er nok utsolgt da trådstarter har startet denne tråden også på HW sitt forum.

Sier seg selv at imorgen så merker folkene på cdon en merkelig oppgang i bestillinger på denne filmen, sjekker listene sine og finner ut at det er en trykkfeil i prissettingen.

De påberoper seg trykkfeilen og viser til " vi tar forbehold om trykkfeil o.l"

Enden på visa er at dere får beskjed om at dere kan kjøpe filmen til en evt. redusert pris, eller at dere hever kjøpet.

Enkelt og greitt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Gi beskjed da folkens hva utviklingen blir til...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Koster den ikke rundt 79-99 på Elkjøp da??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Koster den ikke rundt 79-99 på Elkjøp da??

Det er sikkert ikke Extended edition. Men uansett sparte jeg 11 kroner da. Hentet nettopp filmen i postkassa nå... 68,- ble trukket fra konto for 2 dager siden (ved levering) Medfølgende faktura sier også 68,-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive