Saw

15 innlegg i emnet

Skrevet

Denne filmen fortjener å bli omtalt som en klassiker! Denne filmen skal eg ha i min filmsamling :thumbup:

Slutten var helt uventet, slik filmer skal være!

Er dere ikke enige? :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dette må være en spøk !!! Maken til drittfilm har jeg sjelden sett ! Filmen minner mer om en parodi på en skrekkfilm/triller enn noe annet... Hvis det er noen grunn til å ser denne filmen så må det være for å få seg en god latter.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Helt enig! Jeg så denne filmen på kino og det er lenge siden jeg har vært så fornøyd over en kinoopplevelse.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Må si meg enig med Atmoz. Denne filmen er utrolig bra! Ikke en standard Hollywood-oppgulp. Den holder på atmosfæren gjennom hele filmen, og slutten er noe du faktisk overhodet ikke venter deg.

Dette er også en film som absolutt skal få en plass i DVD-hylla mi! :thumbup:

-/ Snoopy \-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hallo ?? Hva er det dere sier ?? Makan til dårlig film !! Vi kan jo bla. ta slutten; **Spoiler fjernet av moderator**

Endret av phoenix
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

takk for at du ødela slutten!!!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Saw var en sånn type film jeg satt med beina godt oppi soffan, og ble rett og slett litt skremt av det. Det mest skremmende med det hele, er at det ikke er noe overnaturlig med. Det blir litt drøyt å si at det kunne ha skjedd oss, men dere skjønner jo hva jeg mener. Den ble opprinnelig ikke laget for å bli gitt ut, men ble så godt tatt i mot på en filmfestival, at den ble gitt ut på DVD.

I det hele tatt synes jeg dette var det man kan kalle en intelligent skrekkfilm.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

har bare sett en av de, men de blir alt for overdrevne, ikke noe spesiell klassiker, men det er veldig gode filmer:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Veldig gammel tråd men :P

Saw er en veldig intelligent skrekkfilm.. Men serien blir verre med hver nye som kommer.. Selv om de også har sine momenter

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

har bare sett eneren, og handlingen var totalt blåst vekk av tortur og sliky.

har ikke sett to-eren og tre-eren, men har dem på DVD, så ser de når jeg gidder :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har sett alle.

Synes 2ern var best, og sykest.

Hadde kost meg hvis de lagde en 4er med Quentin Tarantino :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sett alle 4, veldig bra filmer som klarer å holde spenningen gjennom hele filmen, og har sine intresange twister - og som tidligere nevnt ingenting som er overnaturlig. Svært bra filmer som anbefales på det sterkeste, nå får vi bare lene oss tilbake i god stolen og vente på 5'ern. :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er eing med folka her ;)

Gammel tråd også, men i følge reglene ;)

§ 2.5: Det er viktig at du oppgir nok informasjon når du skal stille et spørsmål, slik at andre har mulighet til å hjelpe deg. Oppgi hva du har problemer med. Oppgi heller for mye, enn for lite informasjon. Eksempel på for lite informasjon er: "Hjeeeelp!", "Problem", "Spill" osv. Emnefeltet skal være utfyllende og beskrivende. Emnefeltet skal inneholde minimum 3 ord. Blir ikke denne regelen overholdt kan emnet bli stengt, og en advarsel kan bli utdelt.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har bare sett 2rn og jeg syns at den var DRITBRA! :thumbs:

Dette innlegget har blitt endret av phoenix: 22. July 2005 Friday 13:24
Litt tabbe om du ville være anonym.... :P
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tråd stenges pga alder, i tillegg har den blitt gjenåpnet to ganger i løpet av tre år.

Phoenix redigerte innlegget til gjest, fra den tiden anonyme brukere hadde mulighet til å postere fritt i forumet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive