[LØST] Den 'orginale' ringetonen

3 innlegg i emnet

Skrevet

Hei!

Har lett litt på nett og har fortsatt ikke funnet ringetonen jeg vil ha (gratis selvfølgelig:). Det nærmest jeg har funnet het for ring ring, men heller ikke den er den jeg er ute etter.

Er så lei av alle rare ringetoner og vil ha den 'orginale' gamle ringetonen som man finner på gamle tlf.

'Låten' skal inn på min K700i tlf.

Håper noen kan hjelpe meg med denne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du finner den på sonyericssons hjemmesider. selv om du dar en k700i, kan du laste ned ting og tang som gjelder f.eks. t630, inn på k700i.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

For at det skal høres ut som en gammel telefon må det være en gammel telefon. Alle (?) de nye bruker polyfoniske ringetoner, så de vil ikke klare å gjengi den klassiske bjelle-ringetonen. Akkurat som en digital vekkerklokke fra Clas Ohlson ikke klarer å gjengi de gode gamle vekkerklokkene med to mikke mus-ører (bjeller) på toppen som ble slått på av en hammer. Så danset de rundt på nattbordet helt til de datt ned og knuste. Alternativt er det bare å fortsette å lete etter polyfoniske ringetoner som heter "Ring Classic" eller "Ring Ring" også videre i den duren til du finner noe tilfredsstillende

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive