[LØST] Fjerne operatørlogo på Motorola V220

14 innlegg i emnet

Skrevet

*Hjelp!*..

Ej fårkje vekk NetCom tingen som står på disiplaye mitt :unsure:

He en Motorola V220...

Nåken so he en ide?.. <_<

Ej he sendt inn sann logo blank til omtrent alle sanne tjeneste ting!.. *Iiiik!..*

:wall:

Hjelpe mej? :huh:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Slik poster finnes det også mange av...

SØK

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ej he no søkt!.. He nesten brokt opp kontant korte mitt på ditte styre.. Skukje tru d va so vanskli!.. Men ej fekje d til.. Der kjøme atte ej skal laste den ned, men d går ikkje.. !...

Ææææ!..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

logo skal du ikke laste ned, den blir tilsent telefonen.

Send LOGO BLANK til 1961 (kr. 10)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

va d ej m trudde.. men.. d kom sann nedlasting tolljj.. men d funkakje.. so sendte ej logo blank til masse ting so ej fann på internett.. sann so på inpoc å boomi.. men.. den kom lissom aldri..

fobanna dritt telefon :huh:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er du fra Ørsta/Volda? Herøy? Uansett, prøv å hold det bokmål-wise, for å være 100% sikker på at alle får med seg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

bokmål?.. nei.. ej må no få skrive sann ej snakka!.. iiik!..

kankje skrive bokmål ej.. å nynorsk høres helt teit ut.. so helde mej til dialekta...:)...

å fårtsatt.. tilbake til probleme mitt.. e drittlei dinna logoen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

bestiller du en logo fra boomi, uten får den, er det BOOMI du må kontakte, ikke itpro...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

he jort d m ej.. men.. ja.. dei svara vell ikkje får i mårra.. menmen.. ej jir opp.. den får berre ver der dinna tåplige logoen :unsure:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sikker på at du ikkje meiner den skrifta øverst som representerer nettverket mobilen bruker? På min Sony Ericsson står det "N Telenor" øverst, uten eller med logo...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

On-Topic:

Link #1

Link #2

Off-Topic:

Jeg skulle ønske at jeg kunne få skrive slik jeg snakker også, men sånn fungerer det ikke. Ja, jeg snakker bokmål, men jeg kommer fra Oslo, og snakker derfor "Oslosk".

Derfor: knke ru sprre di ru hr kjpt logon a a?

Jeg håper at jeg gjør poenget mitt klart nok. Når jeg må anstrenge meg for å klare å forstå det du skriver er det et problem, og du vil slite med å få hjelp.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Siden du sier du ikke mottar noe når du sender LOGO BLANK til diverse, så bør du sjekke om oppsettet på telefonen din stemmer på følgende side: NetCom oppsett for Motorola V220

Hvis oppsettet ditt ikke stemmer, kan du jo prøve med det som står der og prøve LOGO BLANK eller lignende igjen.

Hvis dette ikke virker, ser det kanskje ut til at du må jukse til via programvare og kabel. Dette gjør du da på HELT EGET ansvar, men hvis du følger instruksjoner skal det nok gå... ;)

Uansett: linker til diverse sider om dette...

http://motox.us/motox101/howto_020305.htm

denne gjelder ikke logo, men kanskje programmene kan brukes til det (aner ikke, siden jeg ikke har Motorola selv...): http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=6554

Du kan jo også prøve Motorola Mobile Phonetools, men jeg aner ikke om du kan fikse logo med det...

Kabel får du tak i hos bl.a. Clas Ohlson (min-usb)

EDIT: fant et program, men det koster peng:

CellCables Motorola program

En veldig avansert måte: Hex-editing Motorola. Hvis du ikke skjønner noe av det som står her, så ikke begynn med det... ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Selv om nynorsk og bokmål høres teit ut kan du prøve og skrive så vi skjønner det...

Om jeg skal gjenta det slik jeg snakker (uttaler):

Sell åm nynorsk og bokmål høres tæit ut kan du prøve å skrive så vi sjønner de.

Lett hva!!??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Forummoderasjon:

Jeg har endret tittelen på dette emnet, slik at den beskriver innholdet. Grunnen er at forumet skal være søkbart. Se også hva retningslinjene sier om overskrifter.

Jeg gjentar oppfordringen som er gitt tidligere, fra redaksjon og brukere: Skriv normalisert norsk, enten bokmål eller nynorsk. Om nødvendig skriver du teksten først i en tekstbehandler med korrekturfunksjon, og kopierer den inn i forumet når den er i orden.

Forumet er ikke en privat lekegrind. Spørsmål og svar skal være til nytte for alle.

Mer språk-rølping nå, så slettes denne tråden.

Med vennlig hilsen

Torstein Larsson

moderator

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive