Hvilket parti holder du med?

Hvilket politisk parti får din støtte?   59 stemmer

1. 1.

• Arbeiderpartiet (Ap)
      5
    • Fremskrittspartiet (FrP)
      25
    • Høyre (H)
      9
    • Venstre (V)
      3
    • Senterpartiet (Sp)
      1
    • Sosialistisk Venstreparti (SV)
      7
    • Kristelig Folkeparti (KrF)
      2
    • Annet politisk parti
      1
    • Stemmer/bryr meg/vet ikke
      6

Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

16 innlegg i emnet

Skrevet

Det vil bli interessant å se hvilket parti som dominerer hos oss IT-interesserte. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Endret en liten skrivefeil (poltisk), og la til et valg for oss som ikke bryr oss så veldig ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

kunne ikke frp/bryr meg ikke så veldig vært plassert i samme kategori?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe - det heter vel strengt tatt ikke 'å holde med et parti' heller. Det er da ingen supporterklubb man er medlem av...

Sorry, klarte ikke å la være :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hva har skjedd ? Kan vedde musematta mi på at jeg posta her tidligere og valgte FrP! Er det noen som prøver å påvirke valget mitt eller ? Har på følelsen at noen konspirerer mot meg... :mellow:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Forummoderasjon:

Slettet replikkveksling om off-topic-tema.

Vi skal ikke ha trolling i forumet. Det gjelder også gjester.

Med vennlig hilsen

Torstein Larsson

moderator

PS

Badass - jeg har ikke rørt stemmeresultatet eller noen postering som du har signert.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg beklager. Først opprettet jeg emnet under forumet Dagsaktuelt og trodde at det skulle legge seg på supportforumlista, slik som alle andre emner normalt sett gjør. Men det gjorde den ikke, så derfor opprettet jeg emnet under Profesjonell terapi og da kom den opp. MichBergen eller noen andre moderator kan gjerne slette den gamle, den ligger her.

Beklager at jeg forvirret dere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Badass - jeg har ikke rørt stemmeresultatet eller noen postering som du har signert.

Hehe, nei, trodde egentlig ikke det heller, sikkert noe rart som har skjedd. Jeg signerte en tråd tidligere i dag, men nå står ikke noe av det jeg skrev her. Hm, rart. Forresten, hva betyr trolling ? Har det noe med troll i eventyr å gjøre ? :unsure:

EDIT: Aha, ser hva Ole Johan har gjort.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Badass - din replikk var i tvillingtråden som Ole Johan viser til, og som jeg nå har slettet. Du får nesten skrive den på nytt her i denne tråden.

Trolling er ikke det Ole Johan har gjort ;) men det å spore av en tråd, rakke ned på andre eller starte en forumkrangel med vilje. Her var det en "gjest" som trakk gjestfriheten i forumet litt for langt, og endel svar på hans provokasjon. Slikt sletter vi når vi ser det. Hvis noen vil diskutere trolling kan det gjøres i egen tråd, gjerne i seksjonen Kommentarer og forslag.

Med vennlig hilsen

Torstein Larsson

moderator.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er ikke helt inne i norsk politikk for tiden da jeg bor i Tyskland og det ikke er så mye jeg får med meg i Norge - bortsett fra viktige frisyredebatter mellom Kristin Halvorsen og Siv Jensen....

Er det ikke stortingsvalg til høsten? Får håpe det for da skal jeg ihvertfall gjøre det jeg kan for å få fjernet den nåværende regjeringen. Småfanatiske kristne med playmosveis er liksom ikke helt det jeg forstår under en kapabel regjering. I tillegg er det vel ikke så veldig mye de har utrettet som de burde sette på CVen sin.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har stemt her, og stemmer ved valget, men det politiske er en privat affære ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har gitt min stemme jeg også. Bare ikke Bondevik blir statsminister en gang til er jeg fornøyd ;) Politikk og relgion hører ikke sammen, er min mening.

Mvh

Jolly

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Bare ikke Bondevik blir statsminister en gang til er jeg fornøyd ;) Politikk og relgion hører ikke sammen, er min mening.

Mvh

Jolly

Kan ikke si meg mere enig! :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Må bli "Kvinnelig Hofteparti"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Må bli "Kvinnelig Hofteparti"

He, he, he! Den var god! Aldri hørt den før, jeg. Jeg går ut i fra at du sikter til Arbeiderpartiet? :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

frp%20logo.gif
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive