noen anbefalinger til ny mobil?

34 innlegg i emnet

Skrevet

hvorfor ikke NetCom?

Dekning, dekning, dekning og atter dekning!

Nokia 6670 er en lite solgt mobil, så den vil jeg ikke uttale meg mye om.

Den har symbian meny, som jeg synes er litt sært, emn greit nok når en venner seg til det.

Dessuten synes jeg den er for stor.

Kvalitetsmessig bør du velge Sony Ericsson eller Samsung.

Jeg har K750i og er KJEMPEFORNØYD!!! :thumbup:

Den er forløpig litt dyrere enn det du tenker på, men den går snart ned i pris. Den er verdt å vente på.

Ligg unna Siemens!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hvis han ikke har bestemt seg enda, eller hvis noen andre har planer om å kjøpe ny mobil, er denne siden verdt å ta en titt på.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

1. Brukt netcom siden '99, aldri hatt problemer med dekningen.

2. k700i, godt kjøp, joda. Men jeg har 2 venner som nå har levert inn disse telefonen etter et halvt år pga defekt joystick.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei :)

Jeg kjøpte meg K700i igår, og er veldig fornøyd med den så langt...

Har ikke prøvd den så mye, da jeg kjøpte den ganske sent, og måtte lade den først. Men i løpet av helga skal jeg nok teste ut en del ;)

Takk for hjelpa, men nå trenger jeg ikke flere innspill ;)

Da er vel denne løst?

Forresten, bert, hva er erfaringene dine nå etter bortimot tre måneder?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Fordelen med en tråd som denne er jo at den kan leve i det "uendelige".

Siden første postering har det skjedd en del i mobilmarkedet, og det er helt sikkert mange som har glede av å lese folk sine anbefalinger etter som nye mobiler dukker opp på markedet.

Hva gjelder dette med Netcom opplever jeg faktisk å ha 0 -null- dekning i min lelighet midt i tjukkeste Oslo vest. Nokså sprøtt spør du meg, men er vel bare en tilfeldighet... Telenor derimot tilbyr full nettdekning.

Skal jeg slenge meg inn i anbefalinger av ny mobiltelefon til evt. nye lesere av posten kan jeg sterkt anbefale K500/K300 i lavprisklassen, men ville også anbefale folk å ta en titt på Samsung sine modeller, feks. X640.

For de som ønsker å legge litt ekstra i en telefon er Nokia 3230 en kjempemobil! Her får du stort sett alt du trenger! Kraftig meny (symbian), utvidbart minne, bluetooth, Nokia sin veldig enkle Pc Suite for synkronisering + +

Skal du legge enda litt mer penger i mobilen din er mine anbefalinger Nokia 6680 (6681 -uten 3G), SE K750i eller Qtek S100 eller SE P910 for de som er virkelig på farten!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Vil helst ikke ha Netcom, men er det et veldig godt tilbud, går det allikevel :)

Det var klokt, men jeg vil gjøre deg oppmerksom på at du IKKE burde kjøpe mobil med abbonement, se på http://www.telepriser.no for å finne det billigste abbonemente for deg.

Og husk at Tele2 og Chess ikke er de billigste, vertfall ikke hvis du skal kjøpe med mobil, f. eks får du et svinedyrt abbonement med tele2 hvis du skal ha med billig mobil. Kjøp uten mobil!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei :)

Det står lenger her oppe at jeg kjøpte en SE K700i, og er fortsatt veldig fornøyd med den...

Det eneste jeg ikke liker er at den har for lite minne til å være MP3-spiller. Vil heller betegne den som en mobil som kan ha MP3 ringetoner.

Enig i at det er best å kjøpe mobil uten abonnement, men det hadde jeg ikke råd til når jeg trengte mobil, og en Nokia 6610 som slo seg av når den ville, var ikke så gøy å ha i lengden... Derfor valgte jeg mobil med abonnement.

En kamerat har SE K750i, og den har alt av spesifikasjoner som trengs, hvis det ikke er veldig viktig med EDGE eller 3G. Særlig minnekort og RDS radio er tøft på den ;) Og kameraet er jo veldig bra. Men, det som trekker ned på den er rett og slett designet. Den er jo et steg tilbake fra K700i, ettersom den er veldig lik T630.

Uansett, så liker jeg både SE, Nokia og Samsung telefoner.. :)

Takk for alle tilbakemeldinger ;)

Mvh

bert

P.S: Har fått ADSL idag, etter ca 1,5 års ventetid, grunnet digital 2-kanal på linja...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Du skal ha en ting som er super duper mobil med alt og den ikke skal koste noe.. hmm

- skaff deg en vanlig mobil for du er lei av den om 3 mnd .. uten kamera eller mp3 spiller.

- skaff deg en mp3-spiller som kan ha 40 gb iPod kansje....

- og en fet kamera fra Canon

da har du det du trenger.....

er helt imot sånne alt i et ting.... komprimi er aldri bra

du får en grei mobil med dårlig kamera og lite plass til mp3 og dårlig batteri.

Det er lenge til det kommer noe bra kombi-mobiler

Har selv HP iPaq H3640 .. den er uten kamera men jeg har en Cannon ixus 40 og en iPod 15G 2g .. da har jeg alt jeg trenger uten å miste noe kvalitet på noe av de

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hei du...

Vent litt...og kjøp denne: Link

/esp1

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive