24 sesong 4 (spoiler for de som ikke har sett)

71 innlegg i emnet

Skrevet

Det var jo temmelig åpenbart hva som kom til å skje i en god stund. Jeg trodde bare at de som lagde serien ikke turde å la det skje på TV.

Det er noe som har slått meg også. Hva som i det minste var det de hadde tenkt å prøve, har jo vært mer eller mindre klart i lang tid, men at de faktisk lot det bli "vellykket", kom litt overraskende på meg.

Gjør det de for at de amerikanske tv-titterne skal innse at de ikke er usårbare, eller hva?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Episode 16 var konge! Gleder meg til sommerferien, da skal jeg se alle sesongene om igjen. Blir selvsagt soving mellom annenhver sesong :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Etter å ha sett episode 17 er det sånn å forstå at visepresidenten er terrorist selv, eller har jeg misforstått totalt?

Funtaz

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nei, han er vell ikke terrorist, det tror jeg ikke, han har bare aldri vært president før, og trodde kanskje aldri at han kom til å bli det når han gikk inn for stillingen som visepresident. Det er jo få visepresidenter som blir presidenter utenom valg.

Jeg tror han bare er nervøs.

Men alt dette gjenstår jo å se, gleder meg sykt til neste episode, for å se hva Marwan (er det sånn det staves?) gjør med sin del av the Football.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Visepresidenten virka litt spesiell ja.. men jeg tror ikke han er slem. Men det var ihvertfall ikke tvil om at det kommer til å bli litt krangel innad i det hvite hus fremover.. når visepresidenten ikke var helt på go'tonen med han gamlingen med de fine, STOORE brillene :eek:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

når visepresidenten ikke var helt på go'tonen med han gamlingen med de fine, STOORE brillene :eek:

virka som han hadde litt mer peiling, ja...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

virka som han hadde litt mer peiling, ja...

Jeg husker ikke navnet hans, men han var rådgiver for president Palmer i sin tid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg husker ikke navnet hans, men han var rådgiver for president Palmer i sin tid.

Japp. Jeg tror han fortsatt er en god mand :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Chloe drepte et menneske! :o

Hva tror dere vil skje framover?

Funtaz

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Chloe er nok den nye rambo skal du se. Jack kan gå å legge seg ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Chloe drepte et menneske! :o

Hva tror dere vil skje framover?

Funtaz

fader ass.

jeg lo godt når jeg så den slutten.Chloe er liksom ikke et "draps-menneske", slik som jack er.

Fremover tror jeg de finner atomstridshodet, og alle lever lykkelig alle sine dager.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har vel hatt en tendens til å være slik de forrige sesongene ja.

Fire episoder igjen, så det er nok ikke sannsynlig at det skjer noe mer spesielt.

Mulig Marwan kommer seg unna og kommer tilbake i en eventuell sesong fem?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

SPOILER

ja ja, da var Marwan tatt, men missilen skutt. Lurer på hvor den kommer til å treffe. hvis ikke CTU klarer å få skutt ned missilen før den treffer bakken. Det er jo ennå 3 episoder igjen, lurer på hva som kommer til å skje der, nå når Marwan er tatt...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Skjedde jo noe med kineserne på slutten der. Blir morro å se åssen det utvikler seg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

hæ?

flere steder ser jeg både episode 23 og 24 sluppet samtidig, hva er det for noe?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Så episode 23-24 i natt, knallbra.

De har skrevet under for 2 nye sesonger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Litt snodig slutt, men man får i alle fall skikkelig lyst til å se sesong 5! Synd at det sikkert tar noen år før den tid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Litt snodig slutt, men man får i alle fall skikkelig lyst til å se sesong 5! Synd at det sikkert tar noen år før den tid.

Ikke si det for sikkert, jeg tipper 12-16 måneder, maks.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Nå er det ganske lenge til da, selv om de riktignok klarte å lage sesong 4 på mindre enn et år fra sesong 3.

Blir alltid trist når kule serier er over og man må vente så lenge på neste. :( Lurer på hva som skjer videre med Jack.

(Jeg var den over)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Så det er sagt, neste sesong starter i Januar neste år.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Så det er sagt, neste sesong starter i Januar neste år.

Gleder meg allerede :)

Lurer hodet av meg om hva Jack kommer til å gjøre fremover ja.. Mr. Gay president vil jo sikkert ikke hjelpe han med det første.

Får håpe Tony får et liv nå, da :wub:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive