Lotus

9 innlegg i emnet

Skrevet

Hva er Lotus og hva gjør den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Tror det er noe regneark eller no saant.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Lutus var et programvareselskap, men er nå kjøpt opp av IBM.

Lotus 1-2-3 er regneark, mens Lotus Notes er mailklienten som er mer brukt enn Outlook i selskaper rundt i verden.

Spør du meg så er Lotus Notes kanskje det dårligste stykke programkode som er laget. Det har bevisst latt være å følge vanlige normer og standarder som windowsbrukere kjenner - dvs. man starter på scrath :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Lotus er ikke lenger....derfor er det ikke noe vits å satse på de programmene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

On 2002-06-28 10:42, Anonym wrote:

Lotus er ikke lenger....derfor er det ikke noe vits å satse på de programmene.

Hvis det er 1-2-3 du mener, så ok. Du sier derimot "Lotus" generelt, og det er det dummeste jeg har hørt.

Lotus Notes er nå på versjon 5.010 - og kommer til høsten i versjon 6. Lotus Notes er mye mer enn bare en mailklient som Outlook (og express), vi bruker den som et komplett verktøy til å styre vår elektroniske fakturaflyt, helpdesk, oppslagstavle, dokument-database, kontakt / ansattregister, avtalebok / kalender, oppgaveliste og kunderegister m.m.

Notes har, i likhet MS-produkter, sine bugs. Men kommer vesentlig oftere med fikser etterhvert som de utbedres.

Jan Rune

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

joda, jeg vet at Notes er mer enn mail, men det finnes andre alternativer som er litt mer jodnære å bruke til slikt.

For de som kjøper inn og drifter Notes er det sikkert greit, men det er uhyre tungvint å jobbe med i forhold til alternativene for brukerne...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Lotus Notes er et supert mail program. Haugevis med muligheter. Har kjørt dette programmet i 5 år uten et eneste virus.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

En av de større kundene hos firmaet jeg jobber i, bruker Lotus Notes, og Lotus Domino Server, og dette fungerer i grunn svært bra. Var ,og er, litt uvant å bruke Notes klienten, men det kommer seg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive