Gaming mus?

18 innlegg i emnet

Skrevet

Har sett litt på diverse web-butikker, men er ikke sikker på hva jeg skal velge.

Er ikke til å skyve under en stol at jeg spiller en delcs, og er avhengig av at musa funker ordentlig. Noen som har noen erfaringer? Forslag velkommen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

denne musen :Plink

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hehe, sikkert fin på LAN den musa der, når en begynner å bli litt sulten og ikke orker å gå å handle :)

Tilbake til topic: Logitech's nye MX1000 er kanskje noe?

http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=20227

Ut i fra erfaringene virker den veldig bra iallefall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Logitech MX 1000 ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/09/16/408511.html <- ALDRI TESTET DEN DA , personlig bruker jeg ime4.0 som nevnt over :) den duger , men etter ett år har flere kompiser klaget over at høyremuseknapp ikke reagerer sikkerlig når du gamer .. !? men men , den er overlegen på icemat :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har både mx1000 og msie4.0 og må si at jeg er utrolig fornøyd med begge 2. Stikk i en butikk og hold på begge og ta den som sitter best i hånden din. :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det man bør ha er en mus med ledning, så den ligger stabilt på bordet å ikke drar sin vei :)

Slik som jeg ser det er det 4 alternativ;

Logitech MX500/510 og

MSie 3.0/4.0

Jeg har prøvd alle disse og syns personlig MX musene er klart best.

MSie 3.0 syns jeg blir for lav og for lett mens 4.0 fikk jeg aldrig "feelingen" med.

MX500 og MX510 er stort sett samme musa, likens designet men 510 har litt raskere responstid. MX musen sitter perfekt i hånden og er akkurat passe tung, og med saktez og en fUnc sUrface er dette kremtoppen :D

Så jeg vil anbefale enten MX500 eller MX510.

(PS! alle ie fanatikere der ute, no offence. Er bare min personlige mening ;))

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

jeg foreslår logitech mx1000

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Logitec MX900 er også bra!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Valget faller mest sannsynlig på en mx510 som har laserteknologi, men liker kabler derfor en 510 og ikke en 1000.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har en MX700, og en MS Explorer 3.0. Jeg synes personlig at MX-musen var altfor "rask", og jeg hadde derfor problemer med presisjonen i f.eks. CS. MS Explorer musen derimot er mye mer presis, da den ikke er så hyperrask som MX-musen. Jeg vet at det går an å sette ned farten på MX-musene, men jeg følte ikke at det hjalp noe særlig. Derfor bør du først teste ut mus i realtime tester før du kjøper, og ikke bare velger den som "ligger best i hånda". Og hvis du finner en du både synes fungerer bra OG ligger godt i hånda er ikke det så veldig negativt heller. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har MX-500, og synes den er knall-god til alt slags syssel, om det er spilling eller surfing. MX-500 begynner kanskje å bli litt gammel, men det er verdt å ta en titt på den. Evnt. MX-510, synes jeg da ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har en MX700, og en MS Explorer 3.0. Jeg synes personlig at MX-musen var altfor "rask", og jeg hadde derfor problemer med presisjonen i f.eks. CS. MS Explorer musen derimot er mye mer presis, da den ikke er så hyperrask som MX-musen. Jeg vet at det går an å sette ned farten på MX-musene, men jeg følte ikke at det hjalp noe særlig. Derfor bør du først teste ut mus i realtime tester før du kjøper, og ikke bare velger den som "ligger best i hånda". Og hvis du finner en du både synes fungerer bra OG ligger godt i hånda er ikke det så veldig negativt heller. :P

har for øyeblikket en mx500 og er kjmepefornøyd, men knappene tok kvelden etter et par lange kvelder, og noen harde slg i sinne :blush:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

MX1000!

Fikk den på jobb i dag! Meget god mus.

Ellers fikk jeg denne pakken i bursdagsgave for to dager siden og jeg er meget fornøyd med presisjonen på musen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har mx510 og er veldig fonøyd med den.....den er god i hånda og en veldig presis mus.....

www.komplett.no

Også funker den utmerket til cs og doom 3 og sånne spill...

:thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Valget faller mest sannsynlig på en mx510 som har laserteknologi, men liker kabler derfor en 510 og ikke en 1000.

Det finnes ikke en eneste mus som har laserteknologi på markedet,

UNTATT MX1000.

Så skal du ha laser-mus, må du kjøpe MX1000.

-X-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Artig bilde Espentann, gir liksom ordet bollemus en helt ny betydning :lol:

Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 blir foretrukket av mange spillere,

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124548&cks=SER

Er så absolutt ikke enig i den. Grunnen til at de "fleste" gamere bruker denne musa er fordi den er mye billigere enn Logitech MX serien som er difinitivt mye bedre. Microsoft Intelli ble for en stund sia solgt i bundle-pakke sammen med icemat for en billig penge, det er derfor de fleste "foretrekker" den

Logitech MX -serien er best, jeg liker 510 med tråd, trådløse mus er til å kaste inni veggen når man spiller, men som kjent:

"Smaken er som baken, den er delt på midten"

-gg

:thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive