[LØST] £Kan ikke vise siden£ + ActiveX feil

3 innlegg i emnet

Skrevet

Hei!

Jeg har Windows XP Home SP1 og Internet Explorer 6.

Jeg har fått et stort problem: jeg får ikke opp hjemmesiden til banken min (NOR), heller ikke konas bank (Postbanken), får bare ”siden kan ikke vises”. Andre sider går greit. Det skjedde for et par uker siden, kan ikke se noen sammenheng i noe annet jeg gjorde. Det er krise når jeg ikke får benyttet nettbanken!

Når jeg prøver å gå til Windows oppdatering får jeg etter hvert meldingen; ”Du kan ikke kjøre ActiveX-kontroller på denne siden med gjeldende innstillinger. Dette kan føre til at siden ikke vises som den skal”.

Og så kommer jeg ikke videre.

Jeg har slått av Norton Internet Security og satt alle sikkerhetsinnstillingene i Explorer til ”Lav”, men det hjelper ikke.

Jeg aner en sammenheng med denne meldingen og at jeg ikke kan komme inn på banksiden, mener å ha sett meldingen en gang for lenge siden på en NT-maskin, men husker ikke hva vi gjorde.

Kan det være et Java-problem?

Hilsen Svein

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sparebanken NOR bruker ikke Java på sine sider så jeg tror ikke det er et java problem. Jeg ville heller ha gått inn på alternativer for internett, klikket på sikkerhet fanen og valgt Internett ikonet og så gå på egendefinert nivå. Der ligger valgene for ActiveX komponenter. Sett de til på så skal det nok fungere litt bedre.

Lykke til

Mvh

Jolly

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

HAr du spybot? Isåfall kan denne skappe poblemer....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive