[LØST] Bestille mobiltelefon fra utlandet på internett ?

7 innlegg i emnet

Skrevet

Er det noen som vet om en side der jeg kan bestille en mobiltelefon fra utlandet ? Det er jo ganske dyrt å kjøpe seg mobil i Norge...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er norge dyrere enn andre land?

tok bare noen stikkprøver nå;

Simens A55 koster 850,- SEK på komplett i sverige, samme telefon koster 820,- SEK i samme butikk i norge.

SE T610 koster 2685,- billigst i sverige(http://se.pricerunner.com/phones/mobile-phones/148530/prices)

samme telefon koster 2582,- SEK billigst i norge

(http://prisguide.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=2996)

Nå vet jeg ikke hvordan det er med andre land enn sverige, men du må huske på at det også kommer flere utgifter ved å kjøpe fra utlandet i tilleg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er vel store sjanser for at du må betale toll hvis du skal kjøpe en mobil fra utlandet. Du kan jo være veldig heldig, at den slipper igjennom uten noe toll, men det er jo ikke så stor sjanse for.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Mobil kan du like så godt kjøpe i Norge. Mye billigere her enn andre steder. Finland er kanskje litt billigere, men portoen vil også koste.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Leste en eller annen plass at Norge faktisk ikke var så dyre på eletriske artikler, enten det var mobiltelefoner eller vaskemaskiner. Aller billigst var Østerrike, så skal du prøve å spare noen kroner, sats på en østerriksk webshop :)

Og husk, du må betale moms og toll når du importerer!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Amazon.com er jo en bra butikk som jeg kan anbefale selv etter å ha kjøpt forskjellige ting derfra. Er vet ikke om man kan kjøpe mobil telefoner der, fordi om jeg er veldig sikker på at man kan

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive