Hvilken mobil har du?

96 innlegg i emnet

Skrevet

Nei desverre, jeg boikotter NOKIA fullstendig. Jeg har brukt Siemens og var fornøyd med det, men nå har jeg en LG G5400..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Må vel kaste meg på denne debatten jeg og..

Har en Nokia 7650 jeg da.. Den var skikkelig dårlig i starten, (barnesykdommer) men etter softwareoppgradering ble den ett råskinn.. Har ikke opplved noe galt med den siden... eller loggen er treg da.. Venter på en Nokia 6600.. B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kjøpte meg en SE Z600 her om dagen. Må si meg svært imponert over den telefonen. Er ikke så stor som det ser ut som på bilder og masse finesser. Megabra telefon.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har en Nokia 3510i, grei nok den, litt dårlig fargeskjerm.

Trives med den jeg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

K700i og E700

e700.jpg

slide3100.jpg

har en siemens, 2x nokia 3330 og en gammel ericsson,

men de ligger bare bort gjemt :thumbup:

må si at K700i er en fin mobil, men ikke like

elegant som E700 :dribble:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

har en samsung x450.

kjøpte den for noen uker siden.

hittil er jeg fornøyd, bedre enn nokia iallfall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Once ericsson always ericsson :P

z200 er liten og fin for meg..ikke all den dill dall man ikke trenger....har tenkt på den siste 910 modellen,men kjøpte heller et hp r707 camera instead ;) og den er jeg fornøyd med :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har en SonyEricsson P900. Mega fornøyd med denne. Har aldrig hatt en mobil som jeg har vert så fornøyd med. Kan anbefales på det sterkeste til som trenger en PDA i tillegg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har en gammal 3310, men den virker fortsatt, har bare dårlig batterikapasitet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har Samsung E700 :) Veldig fornøyd, T68ie-en var grei den, men når det ikke var ordliste.. *grøss*

:wub:ph_e700_dark-blue.gif:wub:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Samsung SGH-X100. Kjempesuperfornøyd. Bare "litt" dårlig batteritid, og kanskje for små taster hvis man har det travelt. Men ellers, perfekt skjerm, utrolig god lyd, og megaminne (for av sin sort å være. Det går ikke an å sette inn mer..det er juks).

X100Indigoblue180x180.jpg

Den er penere enn på bildet... Blått tastelys og skinnende taster.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

har ikke hatt en eneste mobil i mitt liv jeg...

er ikke det utrolig?

blir snart 15....

Det er jo som man ser på det.

Kjøpte ikke telefon før jeg var nesten 20 år jeg, de fleste kameratene hadde jo hatt telefon lenge da... Men det var jo ganske mange år siden (6-7)...

Kan egentlig ikke skjønne at så mange som er unge vil/skal ha telefon, det er jo bare dyrt, iallefall hvis man må betale bruken selv, noe som jeg synes de burde gjøre. Hadde et søskenbarn som fikk telefon med abonement, foreldrene betalte. Han brukte vel fort 1-2000 kr i mnd'en før de fant ut at de ikke orket å betale for tullet...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har vurdert å kjøpe ny telefon, så den nye Nokia 5140 her om dagen, ser jo ut til å tåle en del. Har 5210 fra før, den har jo tålt en del juling.

Det er vel kanskej bare dyrt/dumt å kjøpe ny, men har man penger så har man penger...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg var lenge en Nokia fan, gikk igjennom alt av nokia sitt siden jeg hadde min første 8110i. Etter at min nokia 6800 overbeviste meg om at det burde hete,,,NOKIA IRRITATING PEOPLE og ikke CONNECTING PEOPLE så byttet jeg til samsung E700. DET skulle jeg ikke ha gjort, for noe større møl skal man lete lenge etter. Gikk kjapt over til SE T610 og den er helt suveren, solgte den til svogeren min igår og kjøpte idag en splitter ny SE K700i. Takk og lov for at kona jobber på Mobildata kjeden på sørlandet,, hehe.

Sony Ericsson :thumbs:

Nokia :thumbd:

Samsung :cry :thumbd:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har en Simens MC60, Nokia 3200 og en annen Nokia som jeg benytter...

Jeg har også noen som støver bort; 3 eldre Nokia, 1 Simens og 1 rar en.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg bruker nå en siemens m35i da-men kommer ikke til å skifte den ut på leeeeenge enda- denne mobilen har gått igjennom LAAAANGT mer enn jeg hadde forventet at den skulle gjøre- den har blitt søkkvåt både titt og ofte-( en gang skled jeg på badegulvet da jeg skulle legge den på vasken og den fløy opp i badekaret-taklet det også på strak arm)-jeg har mistet den i bakken osv-likevel er den like god som den dagen jeg kjøpte den. og til dere som nå tenker-for en klossmajor-dere har rett

:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Kjøpte nettopp en Nokia 3200 med radio og kamera! Jeg har aldri brydd meg noe særlig om å henge med på mobilnyhetene! Har bare hatt 3 mobiler før denne! Min første var en Nokia 3110,deretter har jeg hatt 2 Siemens. Fikk ett tilbud fra COOP som jeg ikke kunne la gå fra meg, ettersom jeg likevel fikk beskjed om å registrere meg fra Netcom (hadde bare kontantkort før). Nokian jeg nu kjøpte har jeg mye glede av! Det er kult med radio når man er på bussen eller ute å går! :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har en Nokia 6510, men vurdere å kjøpe en Sony Eriksson T630.

:)

Ikke vurder. Kjøp. Nå. Med en gang.

Jeg har en og er strålende fornøyd.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har en Sony Ericsson T610, konge telefon.

Har hatt alt for mange telefoner i mitt liv, og de fleste Nokia, men valgte denne gangen en SE. Agrer ikke!

Samme her. Kjempeflott telefon, men kunne egentlig tenkt meg t630.

Men kjøpte t610 fordi den kostet 1,- på et tilbud med abonnement. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Det er en ting som er litt irriterende med SE T610, og det er den tiden det tar å skrive en melding på den, altså det er ikke noe galt med ordlista, det er bare det å velge mottaker og få den sendt som tar så irriterende lang tid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har en siemens m65 er veldig fornøyd med den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive