Hvilken mobil har du?

96 innlegg i emnet

Skrevet

Jeg har en Nokia 6610. Hvit deksel (angrer på at jeg ikke valgte svart). Jeg er faktisk ganske fornøyd med mobilen. Så fornøyd at jeg enda ikke har begynt å se nye mobiler.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har en Samsung SGH-E700 Indigo Blue...

Godt fornøyd med telefonen, fin og fungerende. Har bare hatt Nokia-foner før jeg kjøpte denne Samsungen... kjøpte den mest pga. utseende og størrelse, og fordi jeg ikke var fornøyd med min forrige Nokia... fint å prøve noe nytt, angret jeg, NOPE!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har en T610 som er kjøpt i høst og må til reparasjon pga "mystiske" feil.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

T610, selvfølgelig ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har en Ericsson Z200 og er fornøyd med den.Kjøpte denne fordi den ikke har mms,webcam eller annet dilldall som man ikke trenger.Har det man trenger..sms telefon og infrared...mer trenger jeg ikke :P...eneste ulempen med denne er at jeg ikke kan bruke min gamle mp3 spiller som tilhørte min gamle Ericsson t65 :(..ellers er jeg fornøyd med den..spesielt klokka på fremsiden av lokket som vist på bildet i linken..

Har hatt bare Ericsson mobiler og kun en Nokia...aldri mer Nokia spør du meg.....Nokia er jo rene fjortiss mobil..men som sagt...smak og behag...og min faller på Ericsson mobiler :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har for tiden Nokia 6610

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

3510i, et mareritt! Værste man kan komme bort i! Ser fram til sony ericsson z1010, når den kommer. Men så er det prisen da...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

3510i, et mareritt! Værste man kan komme bort i! Ser fram til sony ericsson z1010, når den kommer. Men så er det prisen da...

Dette må belønnes :lol:

positive14.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

takk! Forventes det en tale? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Dette må belønnes :lol:

positive14.jpg

Ebaumsworld ruuuler :D :D

Har en SE T310 og trenger absolutt ikke noe mer... eneste som er kjedelig er at den begynner å "lagge" når jeg har skrivi lange sms'er...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har en Sony Ericsson T310

Og jeg er VELDIG fornøyd med den :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Er ikke så morsomt å snakke om den telefonen jeg har i dag, men for de som vil vite, så er det en SE 610 som jeg er tålelig fornøyd med.

Måtte ha en "profesjonell telefon". Prøvde meg en en rimelig Siemens, men gikk i surr med nummeret etc. og ble forbannet på manglene. Faktisk er min slitne gamle 6210 bedre enn den i funksjonalitet.

Ville heller snakket om den første telefonen. Da var jeg stolt, hadde en AP innmontert i bilen, så tidlig som -79. Tenk dere, en 19 åring med mobil. Var ikke mange som hadde det. Kostet omtrent halvparten av det firmabilen kostet og med formaninger fra sjefen om ikke å ringe mere enn høyst nødvendig. Tenke over hva en skulle si, og fatte seg i korthet.

Det var tider det....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har en Siemens S55 og er veldig fornøyd med den! Bra kalender, IR,Blåtann og rask i menyer og stilig med datakabel. Legge inn oppgaver fra outlook og oppgradere Firmware m.m. ! :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sony Ericsson Z600. Folde tlf som igjen er en forbedret T610 med tanke på høyttaler funksjoner, skjerm, kamera og litt slikt

angrer ikke. har alltid hatt nokia men nå har jeg byttet. skal aldri ha nokia igjen tror jeg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

har ikke hatt en eneste mobil i mitt liv jeg...

er ikke det utrolig?

blir snart 15....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har en Siemens Sx1...

Konge bra mob!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Ericsson T68i - fungerer helt ypperlig.

Egentlig aksepterer jeg alt unntatt Nokia.

Nokia's kvalitet suger (snakker av egen erfaring):

På jobben har jeg opplevd at av 12 Nokiatelefoner kjøpt i løpet av 7 måneder måtte 8 repareres innen 6 måneder fra innkjøpsdatoen.

Nokia ? ---- aldri igjen !!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Hadde en Nokia 6100 som var en veldig god mobil. Da den røk fant jeg et tilbud med at hvis jeg oppgraderte abbonementet skulle jeg få en Nokia 3330 for kr 1,-, så jeg slo til (det nye abb. ble billigere enn det gamle... :P ). Nå nylig fikk jeg tilbud om å kjøpe en Siemens MC-60 med kamera og fargeskjerm og masse dill for samme prisen (kr 1,-), så da slo jeg til på det, selv om jeg har sagt at jeg bare skulle holde meg til Nokia (måtte binde meg for 12 mnd. til, men fornøyd med abb. :)

siemens_mc60_large.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Sony Ericsson Z600. Folde tlf som igjen er en forbedret T610 med tanke på høyttaler funksjoner, skjerm, kamera og litt slikt

angrer ikke. har alltid hatt nokia men nå har jeg byttet. skal aldri ha nokia igjen tror jeg

Velkommen fra The Dark Side... Alltid hatt Nokia selv også, men bytta til T610 ved juletider. Aldri mer Nokia :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har en Sony Ericsson T68i, den beste mobilen jeg har hatt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

:unsure: tør ikke si...

hm.. ok da..

OK!

my ass! Jeg har en 3310!! :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

..Siemens A55, C55 og M55 :)

Skal ha enten nye Cx65 som kommer eller S65 som kommer :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Har en 2år gammel Sony Ericsson T600 tror jeg det er... :lol:

Holder i 1år til eller 2 den...

Hadde min gamle 3210 i 3 og et halvt år før skjermen døde ... B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Motorola E365. VGA kamera, fargeskjerm, god lyd.

Men hva i svarte er nå med denne t9 kloningen iTAP. Fysj..DEN er en tilvenningssak ja!

--mtw

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrevet

Jeg har en Nokia 6510, men vurdere å kjøpe en Sony Eriksson T630.

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive