support-eidskog

Medlemmer
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist


Nettsamfunnsomdømme

0 ProPoeng

Om support-eidskog

  • Rang
    Nyansatt

support-eidskog sin aktivitet

  1. support-eidskog la til et innlegg i et emne [LØST] Webhotell   

    Helt i orden. Takker for tilbakemeldinger, skal gjøre websidene bedre.
    • 0
  2. support-eidskog la til et innlegg i et emne [LØST] Webhotell   

    Jeg vil gjøre en sak for å vise hva vi står for. Den første som sender meg en personlig melding med e-mail adresse vil få et webhotell / domene "GRATIS" i 1 år slik at jeg kan bevise hva jeg står for.
    Betingelsen er at du legger ut en "korrekt" kommentar når du har prøvd oss.

    Jeg håper også at noen der ute som er kunde hos oss vil komme med kommentarer her.

    Jeg tar også i mot forslag om hva slags endringer du mener vi skal gjøre for å vise at vi er seriøse og at vi står for det vi selger.
    • 0
  3. support-eidskog la til et innlegg i et emne [LØST] Webhotell   

    Det får være så hva du mener om dette. DETTE var ikke skrevet for at "vi" skulle kreve erstattning, det var et hint på at det finnes lover og regler for hva som sies om andre. En dag vil dere som slenger "dritt" som ikke er sannheter få dette tilbake på dere selv.

    Det er selvfølgelig din rett til å mene hva du vil, ha subjektive meninger. Men da skal du også vite hva du snakker om.

    MEN hvis du sier at et firma IKKE har god service "ræva kundebehandling" som du skriver og ikke er kunde så snakker du om noe du ikke vet noen ting om.
    Du har dermed ingen rett til å skrive "dritt" om noe du alldeles ikke vet noe som helst om.

    Er man useriøse fordi man satser på litt andre kunder enn andre ISP er ? Skal du som kunde bestemme hva som er seriøst og ikke seriøst pga hvilket marked man ønsker å ha som kunder.
    Hovedsaken er vell at du som kunde får det du betaler for... eller er det ikke det ??

    Vi tar imot "ærlig" kritikk og ser på hva vi kan gjøre for å bli enda bedre. Alle lærer av kritikk og endrer sine systemer/ opplegg for å bli enda bedre.

    Det jeg mener er at når det skal snakkes om noen/ noe så skal det være et grunnlag og en sannhet. Det skal ikke være noe man "tror"

    Er det noe du eller andre som lurer på så spør istendenfor for da får dere "sannheten" og ikke noe annet.
    • 0
  4. support-eidskog la til et innlegg i et emne [LØST] Webhotell   

    ISP Worldcom er en underavdeling for mitt firma som heter EidskogNett, vi er meget seriøse.

    Vi har vært i markedet i 9 år, men vi har hele tiden kun levert til bedrifter. ISP Worldcom er avdelingen for private kunder, da vi også ønsker å støtte private med webhotell til lave priser.

    Vi ønsker å skille mellom private kunder og bedriftskunder, derfor et annet navn enn mitt firma. ISP Worldcom vil også på et senere tidspunkt bli etablert med eget foretaksnummer.

    Når det gjelder Frank så er han en kontaktperson for våre domener, da det er han som registrerer disse for oss.

    Når det gjelder at telefon numrene ikke er registrert på opplysningen så betyr dette at de telefonnummerne ikke er noen "hovednummer" Vi plikter ikke å legge ut alle våre telefonnummer på opplysningen.
    Vi er ikke useriøse selv om de telefon numrene vi bruker ikke er på opplysningen.

    Skulle det være noe annet dere lurer på så "SPØRR" istedenfor å komme med beskyldninger eller usannheter.

    Til dere som skriver at vi er useriøes vil vi kreve en unskylding i dette forumet.

    ALLE som har bestill fra oss har fått en meget stabil tjeneste til avtalt pris, det er også mange av våre privatkunder som har kjøpt "mange" webhotell fra oss.


    --------------------------------------------------------------------------------------------
    Gjør også oppmerksom som hvilket følger det får et firma / person, hvis dere sier noe som ikke er sant. Husk også at du etter norske lover er erstattningspliktig om dette gjøres. Så vær meget forsiktig med dette.
    • 0