Forje onsdag tok harddisken jeg hadde Windows på, kveld.
Helt ut av det blå, ville den ikke starte igjen etter en reboot, og ikke fikk jeg over filene til en annen pc heller. Omsider bestilte jeg meg en ny (Caviar Green 2TB), og fant langt om lenge WindowsCDa mi. Prøvde å installere Windows på en av de gamle hardiskene, men feilet, nå har jeg omsider fått hjelp av noen, og er på pc'en med alle harddiskene inne, inkludert den som tok kveld, den funker sånn smått, men er noe som tar lengre tid en andre.
Nå lurer jeg da på om det er mulighet at noen kan hjelpe meg å forklare hvordan jeg får tak i filene som en gang lå på skrivebordet på den hardisken som tok kveld?
Jeg hadde en drøss med bilder og dokumenter (derilblandt passord til rcon på div. servere.), som jeg trenger..
Når jeg går inn på harddisken så finner jeg mappene "ATI" "brukere" "channels" "logs" "mirc backup" "nmap" "programfiles" "programfiler (x86)" samt Windows mappa, er det noen av disse jeg skal gå inn på? Gikk inn på "brukere" så inn på CarinaTK, noe som jeg ikke kom meg inn på.
Når jeg førsten er her å skriver, kan jeg jo også spørre om det finnes noen måte å få passordene og bokmerkene fra den versjonen av Firefox som lå på den disken som er ødelagt nå?
- C