Sliter med et problem med skolepc'en min. En HP probook 6560b. problemet er at når den er koblet til nettet, så detter den ut veldig ofte, og mange ganger daglig får den alle trådløse enheter som er koblet til ruteren til å dette ut, og ikke får koblet til på en stund. Det skjer bare når denne maskinen er koblet til. Det skjer både når maskinen bruker nett og når den ikke bruker nett. Istad satt jeg å surfet litt rundt på diverse forumer, og det datt ut. Tok et bilde av oppgavebehandling under fanen network igår under en steam download. Der var det flere "drops" til 0%, uten at nettet ble koblet fra maskinen.
dropwlan.png 5.11K
3 Antall nedlastingerProblemet var før problemer med høy ping og at jeg ikke kunne spille cs på skolen. Kunne heller ikke hoste.
Jeg har prøvd å opptatere drivere til nettverkskortet, resatt bios noen ganger, samt tatt kortet ut og satt det inn igjen noen ganger. kortet er en smule varmt, ikke så varmt at jeg brenner meg, men ikke så kaldt at jeg kjenner det. Hva kan være galt? Er det software problem eller hardware problem? Har det noe med domenet på maskinen å gjøre? Hva mer kan jeg prøve? Har 3 andre wlan kort liggenes hjemme jeg kan prøve med for testing.