Hei,
Har et nytt firma med et veldig spennede konsept som skal lanseres i Norge/Sverige/Danmark og Finnland,
men først Norge- jobber mot Oktober måned og i den forbindelse trenger jeg en ny webside for dette prosjektet. Det firmaet som jeg har tatt konseptet fra er basert i Australia og har en god webløsning som
jeg vil egentlig kopiere. Så det jeg er etter er noen some kan lage/kopiere denne siden i bytte mot noe kontanter og en eierandel for den riktige person. Jeg er basert i Drammen, så noen i område hadde vært
best. Håper og høre fra noen.
Ny webside/netbutikk.
Startet av
svendful
, 16 Jul 2012 12:47
2 svar til dette emnet
Skrevet 16 July 2012 - 12:47
Skrevet 17 July 2012 - 10:25
Kjipt å starte prosjektet med en rettsak pga copyrights..
Har du lov til å kopiere siden deres?
Hvilken nettside er det? (link)
Hva slags konsept er det snakk om?
Har du lov til å kopiere siden deres?
Hvilken nettside er det? (link)
Hva slags konsept er det snakk om?
Skrevet 17 July 2012 - 17:19
Hei du....
Firmaet er basert i Australia og har ingen planer om og lansere noe i Europa. Websiden skal brukes mere som en mal, er ikke websiden
i seg selv som er unikt i Norge men konseptet. Send meg en mail hvis du vil ta en videre prat; svend.larsen@hotmail.com
Firmaet er basert i Australia og har ingen planer om og lansere noe i Europa. Websiden skal brukes mere som en mal, er ikke websiden
i seg selv som er unikt i Norge men konseptet. Send meg en mail hvis du vil ta en videre prat; svend.larsen@hotmail.com
0 bruker(e) leser dette emnet
0 brukere, 0 gjester, 0 anonyme brukere